2012. november 30., péntek

Bájital

Megrendezett zűrzavar

Vadállat ordibál a tüdömben,
Egy gondolat bánt: el innen.
Szél túr hajamba, fázok,
Savanyú könnyektől ázok.
Fájdalom kúszik végig rajtam,
Már nem látom a tükörben magam.
Homályos kék szemek,
Karikás érzések,
Múltnak jele sincs,
Hisz bennem rejlik a kincs.
Legalábbis így mondják,
Különleges vagyok, ezt tartják.
De mi van, ha nem?
Mi van, ha a jót elengedem?

A mosoly egy optikai csalódás,
Ha meglátod tudd, hogy más.
Nem a boldogság jele,
Pusztán csak a hűlt helye.
A bú rákönyökölt szívemre,
S ott maradt benne a hírneve.
Pedig hesegettem, elűztem,
Visszajött, elkeseredtem.
Csend. Halkan szól valami bennem,
De mi az, nem sikerült felfedeznem.
S megrezdül egy villám agyamban,
Remény, míg élek, remény van.
Megmozdultam. A félelem körülvesz,
Mert a fájdalom mássá tesz.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése