2013. február 1., péntek

Áramszünet

Mélyen..

Elgondolkoztam a tegnap,
Úgy ahogy mindig is teszem,
Csak az volt a különbség most,
Hogy valamire rájöttem.

Nem tudom megmagyarázni,
Hogy igazán mit éreztem,
De azt hiszem, már felvállalom,
Hogy talán szeretem.

Lobbanó szívem porzik,
Hányják vetik a lángok,
Pedig azt hittem, repülök,
Vagy legalábbis szállok.

Holott a lelkem már maradvány,
Egy gőzőlgő testben,
Nem tudom, miért és hogyan,
De biztosan elvesztem.

Miért érzem,hogy sírni
Lenne kedvem,
Mikor mosolygok,
Hogy ezt elrejtsem.

2 megjegyzés:

  1. Szia Lina,
    Tetszett,ezt bevállalom.Egyszerű,rövidke,és mégis "oltári",vagy "király".Ennyit tudok most erről mondani,és átjött a mondanivalója.Gratulaa:)
    Szeretettel Reni:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Reni,
      Köszönöm szépen,bár valahogy nem érzem jogosnak a kijelentésed.Mintha a verseim terén is bemutatkozna hanyatlásom.Ez valahogy hülyeség,de igazán úgy érzem,hogy tükrözik azt,hogy mennyire nem jó ez az egész.De mégis köszönöm.:)

      Hugs.Lina

      Törlés