2013. április 21., vasárnap

Kedves olvasók,
Szokatlannak tűnik,hogy nem versben danolászok nektek,hanem egy szöveggel érkeztem,viszont ennek is megvan a maga oka,amit most meg szeretnék magyarázni.
Nem esik nehezemre verset írni,nem szoktam ihlet hiányban szenvedni,mert nagyjából tíz perc alatt el tudom készíteni az újabb művem(látszik,úgye?)és a képválasztás is könnyen megy.Ugyanakkor,mostanában nem kapok visszajelzéseket.Nem azt mondom,hogy órákig áradozzatok arról,milyen szép verset írtam,hiszen nagyon is jól tudom,hogy bőven van mit fejlődni és tényleg örülök,ha néha napján kritikus szöveggel is méltatnak,figyelmeztetnek hibáimra.Persze,most nem arról fecsegek,hogy nem esik jól,ha dícsérik műveimet.Nagyon jól esik!DE szeretném,ha őszinték lennétek velem kapcsolatban,hogy ne kergessek kúsza álmokat olyan téren,amihez nem értek.Nyugodtan leírhatjátok,ha nem találtok e téren tehetségesnek vagy nem szeretnétek,hogy folytassam,mert csak nyűg van velem,ezt meg fogom érteni.Abból,hogyha néha bekereteztek egy-egy véleményt még nem fogok sokat megtudni belőle.Nem értem meg,hogy mire céloztok azzal és,hogy miért pont azt választottátok.Miért tettetek"inspirálót" az "unalmas" helyett vagy éppen fordítva?Ne hagyjatok cserben,úgyis már millószór megpróbáltam igazán kritikus emberek elé állítani műveimet,de nem vettek számba komolyan,úgyhogy egy darabig fel is adtam a reményt.Most nem könyörgök véleményekért,csak nagyon kérlek,szóljatok,hogyha egyáltalán nem tetszik a blog és,hogy milyen változást szeretnétek rajta látni.

Hugs.Lina

6 megjegyzés:

  1. Szia Lina,
    Nem kell aggódni,nincs semmi baj sem a bloggal,sem a műveiddel,mert te értesz ahhoz,amit írsz.Már rengeteg művet írtál,te jó író vagy.És azt elárulom,hogy mostanában én sem kapok véleményeket(téged is megkértelek szépen,hogy írj véleményt,mivek nemigen kapok)..pedig volt egy jó időszak,amikor csak úgy jöttek a vélemények.Most mindkettőnknél úgylátszik szünet van.:D Attól te folytasd nyugodtan.Igaz,én is írhattam volna mostanában véleményt a verseidről,de nem írtam(szégyellem magam ezért)...de ne ijedj meg,mindet elolvastam és biztosíthatlak róla,hogy én követlek és követni foglak(vagyis olvasni).
    Úgyhogy hajráá:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Reni,
      Nagyon köszönöm a bíztatást,tényleg jól esett.Semmi gond,emiatt ne szégyeld magad.Örülök,hogy így látod,ha én nem is.Nos,remélem,hogy a többiek is így gondolják és magyarázatot kapok arra a két"egyáltalán"-ra is.:)

      Hugs.Lina

      Törlés
  2. Én mindig őszinte vagyok! Lehet, hogy nem értek a versekhez (ilyen szakmai szempontból :D)de amit írok, az mindig igaz! Nem csak azért írom, hogy megnyugodj, hanem azért mert tényleg tetszik az adott vers. Sajna mostanában nem túl sok időm jut, hogy olvassalak vagy kommenteljek (mert leköt az érettségire készülés) de szerintem tehetséges vagy! Mindig lenyűgöznek a verseid. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Betti,
      Nagyon szépen köszönöm.Megértelek,ez nem is rád és Renire vall,hanem azokra,akik tesznek néha egy egy"unalmas" vagy hasonlót.Indokolást kérek,mert tényleg szeretném tudni,hol rontom el.Nagyon köszönöm,bár ez jó túlzás.:)

      Hugs.Lina

      Törlés
  3. Lina! Nagyszerű költő vagy! Amíg szívesen csinálod, kérlek ne hagyd abba :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Cecile,
      Nagyon köszönöm a bíztatásod,tényleg nehezemre esik elhinni,hogy ezt gondolod rólam.:)Nagyon köszönöm.

      Hugs.Lina

      Törlés