2013. május 11., szombat

Elbeszélő költemény

Farkasbőrben
Előzetes

Sápadtan ragyog a csillag,
Az éjszakai hálóba akad.
Rongy fürdik szaftjában,
Felsikolt a farkas álmában.

Hideg vér és nyál csorog,
Két szemfog rád vigyorog.
Maszatos a levegő ez éjjel,
Menekülni, menekülni kell.

Tűző szemeiben préda árnya,
Az éhezés merész lángja.
Rikít a fogsor, rezeg a belső,
Elkapni a prédát, ez az első.

Ugrás, csattog, ordít,
Fehér bőrbe belerondít.
Csorog a vér, akár a patak,
Mely a hegyekből lassan szakad.

Rohan a világ, elborul az agy,
"Csak most, Istenem, velem maradj!"
Égig érő kiáltás, röpke pillanat,
Majd az idő úgyis gyorsan szalad.

Reszket a test, fájdalom kínozza,
Vagy eltemeti vagy életben tartja.
Csontok zörögnek az éjben,
Fürdik a test a mocskos vérben.

6 megjegyzés:

  1. Kedves Lina!
    Elég uncsi, hogy nem tudok újat mondani, de: imádtam. :D Nagyon tetszett, még tegnap este olvastam, de gondoltam megérdemelnél egy kis visszajelzést, szóval írok. Remélem, hogy hamar hozod a folytatást, én is szavaztam, hogy szívesen olvasnék tőled ilyesmit.
    Tényleg nem tudok újat mondani, nagyon tetszett!
    Alkalomadtán nézz be,
    Csók, Kim

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kim,
      Nagyon köszönöm.Bevallom,szörnyen féltem attól,hogy milyen reakcióra számíthatok a részetekről és hogy megértitek-e,de ezek szerint hiába való volt.Nagyon szépen köszönöm,benézek majd.Örülök,hogy tetszett.:)

      Hugs.Lina

      Törlés
  2. Kedves Lina!
    Régen írtam neked, most itt az ideje.
    Talán ez a versed fogott meg a legjobban eddig, hisz egyrészt imádom a farkasokat. Az elején kicsit nehézkesen indult, de a vége gyönyörű lett:) Csak gratulálni tudok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Dorothy,
      Ebben nem vagy egyedül.Örülök,hogy visszataláltál hozzám és annak is,hogy elnyerte tetszésed.Köszönöm a dícséreteket.:)

      Hugs.Lina

      Törlés
  3. Váó!
    És hűha!
    Nagyon szeretem a verseket, bár beismerem a ballada a mindenem, de ez annyira velőtrázóra sikeredett, hogy szabályosan beleborzongtam.
    Azok a képek és metaforák, és a hangulat!
    Gratulálok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Reyklani,
      Nagyon szépen köszönöm,nem is gondoltam,hogy ennyire tetszeni fog,hiszen ez az első ilyen művem.:)

      Hugs.Lina

      Törlés