2013. július 6., szombat

Állítsátok meg a világot! Ki akarok szállni..

Ihlettelenség
Kottákon szaladó éveim gúnyosan mosolyognak,
Hogy eleget tettem otromba akaratuknak.
S íme a bordó függöny elszalad s látást nyernek,
Minden zúgába összemosódott szívemnek.
Zenekar muzsikál, a közönség tapsol,
Hogy meglátjhatják az én szívem miért tombol.
 A nap fénypontja, a reflektorok rá irányoznak,
Egy rozsdás atjtót a szívemen találnak.
Kitárják fenséges hangnemben, mintha
Egy mennyegző kapuja volna.
Letörlődik a vigyor az emberek arcáról,
A muzsika abbamarad, a karmester sem szól.
Fekete mélység rejlik az ajtó mögött,
Melynek kilincse percek alatt befertőzött.
Dallam suhan át ezen a mélységen,
S egy percre, de csak mintha megdobban a szívem.
Írisz nő ki belőle, gyom nőtte virág,
Ezt nézi egy egész roskadó világ.
Közepét beragyogja egy fénylő kristály,
Tátva marad ettől minden nemű száj.
A rozsdás ajtó hirtelen becsapódik,
A szívem a világ elől elzárkózik.

10 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett ez a vers! *.* Már az első sora megfogott, annyira művészi! Szép munka!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Betti,
      Nagyon szépen köszönöm,örülök,hogy megfogott.:)

      csóközön.Lina

      Törlés
  2. Gyönyörű!! :))) Nagyon tehetséges vagy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Klau,
      Nagyon szépen köszönöm,örülök,hogy neked is tetszett.Merő túlzás,de köszönöm.:)

      csóközön.Lina

      Törlés
  3. Szia Lina,
    A versed nagyon klassz és inspiráló lett,engem meg is ihlettél vele,amit nagyon köszönök.Elejétől végéig harmónikus volt és élveztem.Az utolsó nyolc sor különösen tetszett,de természetesen a többi is.
    A kép is szuper jó!:)
    Még sok ilyen szép verset,Lina!
    Szeretettel,Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Reni,
      Nagyon szépen köszönöm.Bevallom,tartottam a vélmeényetektől,de köszönöm,hogy bíztattok.Á,tényleg?Ez remek hír.:)

      csóközön.Lina

      Törlés
  4. Kedves Lina!

    Azt hiszem, ez a műved az új kedvencem. Kicsit mintha túl gyorsan lenne vége, főleg, hogy én még szívesen olvastam volna tovább is:)

    Gratulálok a vershez és köszönöm, hogy olvashatlak:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Dorothy,
      Nagyon szépen köszönöm,ez jól esett és örülök,hogy tetszik.Háát..én ott befejezettnek éreztem,de lehet,hogy igazad van.Köszönöm mégegyszer.:)

      csóközön.Lina

      Törlés
  5. Kedves Lina!
    Engedelmeddel beleszerettem ebbe a versbe.
    C.

    Ui.: Nagyon nagyon nagyon tetszik az új kinézet! Ez a fejléc egyszerűen gyönyörű! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Cecile,
      Mindig megmosolyogtatnak a kommentjeid.Nem gyönyörű az,hogy ily módon rabolja el szívedet,de nagyon köszönöm,hogy ezt állapítod meg róla.:)

      csóközön.Lina

      Ui:Látszik,hogy nem én művészkedtem,de nagyon köszönöm.:)

      Törlés