2013. augusztus 11., vasárnap

Állítsátok meg a világot! Ki akarok szállni..

 Sötétség hercege
Sötétség hercege, trónosul büszkeséged,
Szándékaid mindig olyan könnyen eléred.
Kaján vigyor fekszik meggyötört arcodon,
Ha besüt a hold a szélesre tárt ablakon.
Rekedt hangod bús komor, céltalan az életed
Az emberek szenvedését oly hiúan élvezed.
Szemeid kékek, hidegen csillógó lángok
Fedik őket sötét, szomorúgyémántok.
Fehér bőrődön cikáznak a fénylő csillagok,
Szavadra megfagy az idő, megállnak a hullámok.
Ilyenkor is mosolyogsz, rémísztő szélesen
Összegyűjtőd szavaid, s kimondod élesen.
Kisugárzásod irritáló, de vonzásod különleges,
Kötelékünk láthatatlan, olyan, mint a mágnes.
Ha dühös vagy, szaporán veszed a levegőt,
Amíg megtelik sovány, beteges tüdőd.
Céltalan vagy e bús világban, ha eljön az est
Ha a hold a szomorú égre csillagokat fest.
Ragyogásod feltűnő, vonásaid tökéletesek,
Rajtad nem látszanak a kopottas, szürke évek.
Ó, sötétség hercege, trónod messze még,
Ha leszáll a nap, s elmegy az éj.
 




4 megjegyzés:

  1. Kedves, Lina.
    Olvastam versedet és szavak nélkül maradtam. Lenyűgöző, érzelmes, fantasztikus. Be kell vallanom, hogy kicsit irigy vagyok rád és írói tehetségedre. Csodálatosan sikerült ez a versed. Nem mindenhol olyan dallamos, de ettől eltekintve fantasztikus világot alkottál, szinte ott éreztem magam, és elképzeltem magam előtt a Sötétség hercegét. :D Jutalmul ezért a szép versért fel is iratkozom hozzád. :P
    Gratulálok! :)

    Üdv, Jamie.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Jamie,
      De aranyos vagy. Már rég elhatároztam, hogy írok egy ilyen verset, és most, hogy megírtam, nem érzem a kellő hatást, de örülök, hogy neked sikerült.:) Hűű, hát engem nyűvőztél le a kommenteddel. Itt szinte bőgtem, mint a kisgyermekek.:) Nagyon szépen köszönöm.

      csóközön.Lina

      Törlés
  2. Kedves Lina!
    Megbabonázott ez a versed. Az hiszem, bátran kijelenthetem, hogy e műved lett az új kedvencem tőled. :)
    Írj még sok ilyen szép verset, én pedig olvasni és imádni fogom őket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Dorothy,
      Nagyon szépen köszönöm, hihetetlenül örülök, hogy ennyire tetszik. Hűű, hát én..Nem is tudom. De azért nagyon köszönöm.:)

      csóközön.Lina

      Törlés