2013. október 12., szombat

Helló-belló, világ!

Sziasztok, kedves olvasók,
Mivel pár napja megcsapott az ihlet, rohamós írásba fogtam, amint azt már láthattátok. Amikor csak időm engedi vagy amikor tényleg úgy zörögnek a gondolatok a fejemben, hogy nem bírom, akkor "Isten hozott, Üvegburok országban!"
Azon gondolkoztam, hogy ezután, ha esetleg olyan verset írok, aminek a hátterében dal áll, a hatáskeltés érdekében odalinkelem zárójelbe nektek, hogy pontosan mi ösztönzött az adótt mű megírására.
Ráadásul meg, egy pályázatra is szeretnék jelentkezni, természetesen verssel, szóval ha kész leszek, azt hiszem kiposztolom.
Még egy aprócska hírecske! Jelentkeztem a suli újsághoz, az "Egy perc más" rovathoz, ami azt foglalja magába, hogy a diákok által kreaált műveket mutatják be az olvasóknak. Nem tudom, hogy felvesznek-e vagy sem, de azért reménykedni még lehet. Szurkoljatok, hátha!:)

Igen, még mielőtt elfelejteném: a komment funkciót nem szégyen használni. Tehát, várom kritériumaitokat, illetve azon véleményeket, amelyek őszinték. Csak azokat! Kicsit változtattam a gondolkodásomon és ezután teljesen meggyőződéssel kijelentem, hogy képes vagyok elfogadni a negatívumokat. Természetesen, nem fogok tizenöt méteres vigyort feszíteni az arcomra, de ha építőjellegű kritikának szántátok útaimat afele igazítom.:)

csóközön. Pierce

4 megjegyzés:

  1. Tudtam én, hogy sikerülni fog!
    Sok sikert kívánok a továbbiakban is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Vacak,
      Nagyon szépen köszönöm.:) Azt is köszönöm és megpróbálok igyekezni.:D

      csóközön. Pierce

      Törlés
  2. Már írtam, hogy örülök a visszatérésednek! (: Szeretem olvasni a verseidet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Betti,
      Nagyon szépen köszönöm. Jaj, de nagyon aranyos tőled.:) Ez nagyon jól esett.:)

      csóközön. Pierce

      Törlés