2013. december 27., péntek

Pusztít a tűz. Pusztít a lélek.

Ne piszkálj már, csak néhány
Percig tart! Hadd rebegjek
El egy köszönömöt,
Egy köszönetetet,
Meg egy köszönököt.
De mi is a különbség?
Sosem tudtam. Na mindegy.
Hazudtam.
Hazudtam a múltammal 
Kapcsolatban. Hallgass már!
Várj na, csak két perc! Eh, megint
Hazudtam. Elaludtam.
Bocsi, késtem. És itt egy újabb.
És újabb, meg újabb meg rosszabb.
"Jól vagy?" Persze, csak fáradt.
Hopp, látod, a hazugság
Száguld. Mint a csillagos éj,
Ha sóhajt a jegenyefa alatt
A szél. Borzasztó vagy.
Köhints már, meg ne fulladj
A sok fertőzőtt szó kisiklik
Torkodon! Utálom.
Könnyek cupognának le
Arcodon. Mert nem tudod.
S nem is akarod, azt hiszem.
Vagy én nem akarom?
Ki tudja már? olyan rég volt.
Akkor nem hazudtam.
Akkor nem csalódtam,
S nem csalódott bennem
 Senki sem.
Szóval, köszönöm,
Hogy tökéletes az életem.
Meg megvan mindenem.
Főleg a szeretet,
Az aztán nagy szereplő
Főszereplő, vagy hogy is
Mondják. Mindig elfelejtem.
Majd csak eszembe jut.
Most fut a gondolat, fut.
Köszönöm, hogy az igazi
Életem is olyan fényes,
Mint amilyenre mindenki vágyik.
Kár a hűhóért, srácok,
Ezek úgyis csak álmok.
A ti életetek nem olyan tökéletes,
Mint az enyém. Nó, de kérem,
Ez már veszedelem.
Nem is tudom, hogy
Nem lopta el senki sem.

2 megjegyzés:

  1. Drága Melinda (ez olyan fura, még nem szoktam meg)!
    Ez az egyik legcsodásabb versed! Mintha egy regény rövidített változatát olvastam volna. Ez gyönyörű volt! fogalmam sincs mit írhatnék még ide, ami értelmes.
    asdfghjk
    Ölel szorosan,
    Vacak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Vacak,
      Nem muszáj Melindának szólítanod. Sőt, utálom ha Melindának szólítanak. Szólíthatsz ugyanúgy Linának, Melinek, Lindának, bárminek.:)
      Másodsorban, pedig köszönöm. Igen, egy kisebb regény.:D De itt könnyezek, mert olyan szépet írtál.:) Köszönöm-köszönöm-köszönöm.:)

      csóközön. Lina

      Törlés