2014. augusztus 1., péntek

Bá-dum-tsz.

Kedveskék,
Van egy kisebb bejelenteni valóm. A mi nap sokat néztem az ask.fmet és azon gondolkoztam, hogy talán, de csak nagy TALÁN belekezdhetnék én is egy ilyen kérdezgetős meg ilyen-olyan dolgokba. Az ötlet nem volt rossz, ha arra gondolok, hogy a kérdések normálisak, az emberek kulturált válaszokkal érkeznek, így adhatok egy kicsiny lehetőséget mindenkinek arra, hogy jobban megismerhessen és a velem kapcsolatos dolgokról kérdezzen vagy esetleg a versekről. Bármiről. Nos, ma megalkottam ezt a profilt és kicsit kihalt, mert nem vagyok népszerű, szóval, ha esetleg kedvetek tartaná, itt is van: http://ask.fm/Linairoi.
Továbbra is szeretettel várom a  kommentjeiteket a versekhez, illetve a pipákat, amikért most is nagyon hálás vagyok. Köszönök szépen mindent! :)
Szép napot!

csóközön. Lina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése